tease

Ett gäng "gothpunktechnonågonting" bryter sig in i en övergiven lokal för att anordna en "jättesupercoolgothpunktechnofest". Vad dem INTE räknar med, är att där bor herr jätteslägga och hans kära vänner cpmonsterhäxorna, med rätt fula tänder. Spännande för när man som mest vill hoppa in i rutan och döda alla jobbiga idioter gör herr jätteslägga det åt dig! =)

En lite för lång och jobbig uppbyggnad, men mycket saftiga kills!! Det var inte guld i badkaret, heller inte guld i ryggraden. Men det var en rätt intressant upplevelse som jag känner mig 100% godkännt nöjd med. Kan ni förstå dé? :P


Sweatshop (2009 - Skräck)


Skådespel
- 5/10 (Inte House of Orphan dåligt, men inte heller The shining bra, det får hamna i mitten!)

Effekter - 8/10 (Hade jag inte varit så positivt överraskad kan det ha fått en sjua. Men fan, de va gött)

Handling - 3/10 (Simpelt, ganska ogenomtänkt. Ville ha lite svar som jag inte fick, men jag fick ju lite annat iallafall)

Ljud/Bild - 6.5/10 (Det fanns en heldel sjyssta smart drag som när man fick se genom Herr Jättesläggas snygga skyddsgrej)

Miljö - 2/10 (Inget större fokus där inte, jag visste knappt vart jag var under större hälften av filmen)

Budskap - 6/10 (Om du planerar att ha en fest i en övergiven lokal, kolla upp stället LIIIITE till. Ne men det var ren underhållning)

Händelser - 8.5/10 (Återigen, grymt fina dödscener. Satt bara och väntade efter nästa hela tiden)

Filmen i helhet - 6.5/10 (Jag gillade den rätt mycket, men det krävs lite mer tanke bakom. Tror jag...Eller? Nu blev jag osäker :P...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0