and he came from the road and out of the dark

Tjohejsan!

Eftersom jag uppdaterar så ofta, så tänkte jag ge en liten kort brief om vad som pågår i livet. Jobbet verkar ha lugnat ner sig en aning, sitter iofs just nu bara uppe och väntar på att få inventera ett annat bauhaus. Blir en lång dag... Annars jagar jag fortfarande platinum i Demon's souls till ps3. (Bara fyra trophies ifrån, eller nåt).

Spelar bas i världens bästa band; Perfect Direction. Ha, självgod.. inte alls! Blir rep imorgon efter inventering, och då ska vi antagligen testa en andragitarrist? Hoppas det blir som man hoppas =).

Det tittas en hel del på film fortfarande, köpt en massa från både cdon och darkdisc. Jag kanske borde kolla upp vad jag har sett och recensera lite igen. Vad tycker ni om det? Ne, nu blir det...film, eller musik ^^ eller något. Måste hålla mig vaken. Ha de!

www.myspace.com/perfectdirection

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0