Suck my blood, Huh


Kommentarer
Postat av: Nelly

Jag hoppas jag med får jobb där , för jobb är ju alltid bäst att få :D

jag var där i dag och presentera mig i alla fall !

nu skulle dom höras av sig inom en vecka om det blev vidare anställning!



Jag och min kille har varit tillsammans i 1 år och 2 månader :D

så det är i alla fall ett tag.

Det varit bäst under hela vårt förhållande.

Vi bråkar aldrig typ :D

haft 2 stora bråk annars så har vi aldrig bråkat :P

Våra dagar tillsammans är bara fyllda med skratt och mycket kärlek

Annars idag har jag varit runt på stan :D

nästan sett klart alla filmer har 2 kvar:P

vad har du gjort idag ?



Kram kram

2009-10-09 @ 02:51:52
URL: http://niwy.blogg.se/
Postat av: miiah

SV: Självklart ;) Jag vill ha några till iallafall :) Vill ha en på skulderbladet, hade varit fint med typ sitt stjärntecken men jag tkr mitt är så fult.. hahaha. :D



hahaha, ähh nu ska vi inte vara såna ;) Du är alldeles säkert snygg hela tiden. ^^ Vi skulle ju öva upp vår självkänsla och allt det ;)



haha, ja, precis :P Pengar är inget lixom :O Bara poffff borta! man kanske skulle varit en sån riiktig snålis ^^ fast det måste också vara tråkigt, typ aldrig köpa något ;P haha



Jo precis, jag får väl försöka vara positiv och försöka tänka på att jag försökte iaf och så får jag inte ge upp :) Jag gör ju det för att ha en chans att komma in på högskolan så det är min motivation ;P Ja precis =P Synd bara att hon inte kan hjälpa mig med dessa uppgifterna, de är ju istället för ett prov ;P ibland känns det som att provet skulle ha varit lättare. haha



Haha jaha :D Blev de nån film och lite gitarr då? =)

2009-10-09 @ 11:54:10
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: miiah

SV: Det är såna tråkiga skitjobb typ ;) haha nej men ett på Burger King och ett som servitris :)



haha nej mitt stjärntecken är skytten ;p hahaha ja men visst, coolt är också bra ;) Dem behöver ju lixom inte betyda något. När ja gjorde min på benet så tyckte ja bara den designen han o ja kommit fram till var fin men nu i efterhand har ja kommit på att fjärilar står ju för frihet^^ o frihet är najs ;)



Haha ja precis :) Innan var jag sådär, att så fort ja fick pengar så bara måste jag gå ut o handla något :P men nu är jag inte sån längre.. nu e jag snål istälelt haha. :D



Ja asså det stod deltid på dem :) och på servitrisen var det 20timmar/veckan så det ska nog gå =) Om jag nu ens får dem :P det vet man ju inte.. Men man kan ju hoppas! Behöver lite extrapengar:)



haha härligt att du e nöjd med gitarren :D Allt är bara bra här, är lite småsur och besviken för min pojkvän kmr visst inte denna helgen iheller.. inte setts på en månad o några dagar nu :P

Själv då? :)



Ikväll blir det bara att värma lite tacos o äta och kolla tv eller något :P ingen vild kväll för mig inte xD sj? :D

2009-10-09 @ 20:47:52
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: miiah

SV: Haha ja dem duger alldeles säkert som första jobb ^^ Tack det hoppas jag med :)



Jo det kan man säkert, men jag är skitdålig på att rita och sådär så om jag ska ha mitt stjärntecken får tatueraren komma med ider och allt ;pp haha.



Jo det var ganska längesen, han sa det förra helgen och förra igen osvosv.. Vi har inte setts på en månad och några dagar nu. Han skyller på en massa olika saker, menmen.



Härligt att höra :D Jag är också lite småförkyld men jag kan iallafall sova på nätterna ;) haha. Så jag är ju inte helt förkyld, hoppas jag inte blir det iheller =P Åh så jobbigt, sån huvudvärk hade jag förra veckan - trodde jag skulle dö xD haha.



Ja, mysigt :D Tacos är så himla gott, men fy så man svinar när man käkar det :D haahaha XD Ingen finmat precis ;) Jaha okej, var det någon bra film? ;p Verkar vara ont om dem just nu . ^^



Tack så mkt :D Jag gillar det med, rött hår känns verkligen som MIG lixom, men ja.. jag tror jag får vara utan rött hår ett tag iochmed min APU just nu och sen om jag kanske får någon av jobben, tror inte illrött hår är så uppskattat där :P

2009-10-10 @ 10:48:02
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: Nelly

Lol vilken mysig fredag du hade då !

åååhh tacos , jag älskar tacos försökte övertala killen idag till att käka det , tror du han gillar det ?

nej sjukt nog så tycker han nästan inte om tacos sjukt , så det blev inge tacos idag men blev lite annat gott så :D

jag nöjer mig !

2009-10-10 @ 18:27:40
URL: http://niwy.blogg.se/
Postat av: linda

Ja det hoppas jag med. Sociala som min familj har kontakt med har börjat söka efter en fosterfamilj, jag tror verkligen att det kommer bli bättre där.



Okej :) Jag fyller 16 år.

Hoppas du får en trevlig lördag!

2009-10-10 @ 20:03:11
URL: http://halleang.blogg.se/
Postat av: MÄÄÄNDY - ♥

jo det är bara bra. själv då+



lust att lägga till varandra på bloglovin? =)

2009-10-10 @ 22:29:23
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: erika

Skulle du kunna vara gullig och slänga iväg en röst på mig? jag försöker vinna biljetter till blogawards hehe :)

http://www.tv4.se/1.1173520?i=99

2009-10-11 @ 10:40:14
URL: http://irmaerica.blogg.se/
Postat av: Cat

Heeey!

Min karl där ju..hahah! Lika skäggig iaf. ;D



Sv: Här görs inte mkt. Sitter med ångest över jobbet IGEN. Crap!

Vad hittar ni på idag då? =)

2009-10-11 @ 11:40:27
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: miiah

SV: Jo det gör dem :) Man kan ju komma med en skiss eller berättar om en bild man har i huvudet så försöker dem få ner det på papperet :) Dem måste ju vara duktiga på att rita för att få vara tatuerare ;) Åh kollar du också sånt på tv? =P haha jag med.. LA ink och allt vad dem htr ^^ Jaså, så coolt :D



Jadu.. Jag vet inte faktiskt.. har inte tänkt så mkt på det eftersom jag inte har råd med det nu ändå så blir bara så sugen :P haha. Men jag skulle kunna tänka mig ett leopard/tiger/lejon huvud på ryggen eller skuldran.. sjuukt snyggt ju! :D



Jaa :( Inte roligt alls.. Fast det kanske är för att ni bor tillsammans, för det gör ni väl? :) Då är ni ju 24/7 och är van vid det :) Jag bor ju hemma fortfarande och han har sin studentlägenhet där borta.. :) Men det fixar sig nog! Vill man verkligen så går allt, right? ;D



Men fy så tråkigt! :P Är så trist när man aldrig blir helt frisk.. Du får snyta en himla massa och knarka nässpray ;D



Haha ja du får skriva om filmen, så vi får se :D Nej men det är helt lugnt, det är ju klart du ska få göra annat än att svara på kommentarer ;) Jag blir glad bara jag ser när du har svarat! :D



Hahahaha, man tackar! ;D Härligt att höra att jag inte ser ut så ;) hahaha. Där fick jag mig ett litet garv ;DD



Japp, jag har en lillasyster och en lillebror, hemska små ungar... haha nej men dem är helt ok ibland ;) hihi. Själv då? :)



2009-10-11 @ 15:59:27
URL: http://miijauh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0