"You need some rest, you sound crazy" bla bla bla

Förutom att det var en mobbad komanisse som började mörda folk, så var Red Mist precis som boogeyman 3, något paranormalt händer och det skördas dödsoffer, en stackars liten flicka vet vad som pågår och försöker stoppa det hela, men ingen tror på henne :P... Alltså, tänkte precis säga att det låter så uppgjort. Men det är det ju ^^ haha.

Men det är alltid samma sak. Och det skrämmer ingen. Hoppas jag, haha. Men men, om du är en person som gärna nöjer sig med filmer som boogeyman eller söta små amerikanska remakes såsom the grudge eller pulse..Så får du säkert ut någonting av den här filmen. Annars, är det bara att hålla sig undan.

Jag är så onöjd med skräckfilmer som kommit på sista tiden. Nu får det fan slå om innan jag blir tokig ^^. Nae, nu får det vara nog. Och jag tar o säger gokväll för ikväll! Så får vi se vad som händer fredagen den trettonde ^^. Vilket det nu har varit i 35 minuter (i skrivandets stund).



Red Mist A.K.A Freakdog (2008 - Skräck)


Skådespel - 5/10 (Vi har tittat jättemycket på dåliga skräckisar och försöker härma dom)

Effekter - 4/10 (inte mycket att hurra över)

Handling - 1/10 (*suck*...Skaparna kan knappast blivit överlyckliga och exalterade när dem kom fram till den handlingen)

Ljud/Bild - 4/10 (Som alla medelmåttiga amerikanska filmer som glöms bort direkt?)

Miljö - 2/10 (Inte djupgående alls. Sjukhuset kändes inte som ett sjukhus för mig, polisstationen kändes inte som en polisstation)

Budskap - 0/10 (Mobba psykot, visst, men knarka inte ihjäl honom)

Händelser - 000000/10 (SNARK! Det var tråkmord på tråkmord och that's it!)

Filmen i helhet - 1/10 (Ja detta är mitt lägsta betyg, men ibland skriver jag 0 för att jag är frustrerad ^^)



Kommentarer
Postat av: Micka

sånt slöseri på dyrbar filmtid!!

2009-02-13 @ 00:51:02
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0