Slösad tid. Ilsken som en iller.

Jag är så trött! Herregud! FAN!

Varför är det alltid samma *pip* skit man får bevittna, om och om och om och om igen? Jag har nog inget bra svar på det, men det är så grymt irriterande. Kan inte en mänsklig individ förstå att bara för att 2-3 av samma slag någon gång lyckades, så behöver inte alla andra komma så långt.

Vi drog på en "skräck"film. Den var inte läskig någonstans. Och om ni får 3 chansningar, så kan ni gissa vad den handlade om. Nej, det var inte vanställda mongon som sprang runt i skogen och jagade tonåringar. Det hade det lika gärna kunnat vart. Men nej, denna gång var det om ett gift par med problem :O. OJ!?!? Deras unge har dött...NEEEE?????++ So far, so igenkännbart :P... Dem ska någonstans med bil, självklart så åker dem vilse. Dem tar sig till ett hus... Och dessa ord, kära medmänniskor, gör mig illamående.

Det bor knäppisar i huset...Nu sätter jag Bill Gates livsinkomst på att ni inte ser särskilt förvånade ut. (Lyckades ni förvånade ut så talar jag härmed om att det inte är ni som får den förmögenheten).

Hittils har allting varit typ alla dåliga nya skräckisar i ett nötskal, men det blir bara bättre. För väl inne i huset så härjas det och mördas. Man springer hit och dit och gömmer sig och smyger och usch. Syftet i det hela påminner lite om saw filmerna tycker jag. Av någon anledning. Men fråga inte mig, för jag tycker för det mesta att det var så mycket olika faktorer inblandade i den här filmen att man inte förstod någonting tillslut.

Jag har vittne på att jag faktiskt skrek i slutet...Så arg var jag. Så värdelöst slut. Jag vill bara köpa denna film om och om igen och bränna den tills jag bränner mina fingrar ^^. Ne, nu får ni inte tro att jag är super negativ av mig. Jag blir bara så trött.

Vi kör en liten mystisk sammanfattning istället:

Gud och satan har party, 4 små kaniner kommer på besök, Och det slutar aldrig, det slutar aldrig. Det ni precis bevittnad har ingen betydelse. För du kommer inte förstå vad som hände, för vet ni vad? Det är populärt att luras på slutet av skräckfilmer nu förtiden. Blääää *kräkreflex*

Kan ni gissa vad filmen hette? Jag har märkt att det är poppis med tävlingar på blogg... Ni vinner en ful väska i form av en willyspåse om ni gissar rätt :P.... Nevars, vi kör listan så vi slipper detta.


"House" (2008 - "skräck")


Skådespel - 2/10 (Ingen känsla. De där två poängen är till uncle Pete. För han var så ful)

Effekter - 0/10 (Effekterna vill jag jämföra med en sci-fi tv-serie.)

Handling - 000/10 (Mår dåligt när jag tänker på det, det har blivit för mycket)

Ljud/Bild - 0/10 (En femåring gör det säkert bättre.)

Miljö - 0/10 (Typ...Det vanliga för filmer som denna)

Budskap - 3/10 (Man inser inte vad man har förrän man är på väg att förlora eller har förlorat det?)

Händelser - 0/10 (I think I've made myself clear...)

Filmen i helhet - 0/10 (Ska inte rekommenderas, inte ses igen, beware!)



Kommentarer
Postat av: Micka

alla dessa kaniner nicke, varför? vad har kaninerna gjort för ont!?!?

2009-02-15 @ 23:44:01
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Linda

mysigt :)

jag åkte hem till min pojkvän , hade en överraskning , han visste inget, hade bakat kladdkaka muffins, & gjorde hjärtan på dom:d

bild kommer sen:D

2009-02-16 @ 12:34:15
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Den lät verkligen kass du... ;)

Vad trevligt att hålla till bland färger och tapeter om dagarna. :)

Ha en fin kväll!

2009-02-16 @ 14:00:11
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Angelica

ja va nära på att skita i brallan när ja såg den men ja e ju sååå känslig när de gäller skräck! :P usch o fy.... hahaha.. jadå allt rullar på... =) själv då?? =)

2009-02-16 @ 16:48:42
URL: http://imjustmeee.blogg.se/
Postat av: Angelica

usch o fy va jobbigt...=( men dom måste väl fixa detta åt dej?!?!?! du/ni måste ju ha vatten... hmmm... ja hade blivit galen om ja inte hade fått duscha... :S va gör du annars ikväll då??

2009-02-16 @ 22:40:52
URL: http://imjustmeee.blogg.se/
Postat av: Angelica

ja älskar gamla klassiker filmer o ja älskar verkligen Breathless... =) mycke mycke bra!!! hahaha... klart dom måste fixa vattnet åt er... hmm.... ja e klarvaken nu o kl e bara kvart över 6... va ska man hitta på?? :P hihi... va ska du göra idag då??

2009-02-17 @ 06:17:34
URL: http://imjustmeee.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: Har du sett den? :)

2009-02-17 @ 09:10:02
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/
Postat av: Linda

jadå de blev han:D

2009-02-17 @ 09:21:45
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: Och du ser inte det fantastiska i filmen? :L

2009-02-17 @ 18:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0