He's a big strong man with a childs mind, don't you take his booze away!

Nu ska vi se om man kan summera det mesta som virvlar runt uppe i huvudet. Sex Drive, extended version, 2 timmar lång. Man ser inte ofta en sån film som är så lång ^^. Det var märkligt. Men den halvtimman som blev över var nog mest svammel ändå.

Fullkomligt onödigt att trycka in så mycket naket bara för att :P... Aslöjligt. Jag menar, jag har inget emot naket egentligen. Jag är naken ibland. Främst i duschen.... Och jag lever med en kvinnokropp som det har jag heller inget emot. Den är ju dessvärre inte naken jämt...Men ändå! Så...hursomhelst, ne det var onödigt ^^.

Annars blev jag ganska förvånad på hur rolig film var :P...Och väldigt underhållande. Och slutet påminner mig på nåt sätt om slutet av "Me, myself and Irene". Allt blir lättat efter lite halvsvåra händelser. Även fast allt var utspelat på ett ganska oseriöst vis.

Jag vill ändå inte hylla den alltför mycket, känns som om man precis glott på ännu en pluttinutt teenage film baserad på sex. Stort plus till Ians brorsa, vad han nu hette. Han var kul :)...Och den sarkastiska amishkillen som fixar bilar. here comes the lista!



Sex Drive (2008 - Komedi)

Skådespel - 8/10 (Bra, ännu en gång tillbaks till brorsan (James Marsden) och amish killen (seth green). Skitkul!

Effekter - 5/10 (De väldigt få effekter som fanns var medelmåttiga. Och de menar jag typ åka i bil bluescreen grejs och fight grejer av olika slag. Kan inte ge det mer.)

Handling - 6/10 (Det behövs inte så mycket för att få till nånting att göra komedi av, det hölls simpelt och helt okej.)

Ljud/Bild - 7/10 (De som regiserat dessa teenage filmer skulle kunna vara samma person med olika namn. Men det är inte dåligt.)

Miljö - 7/10 (Vad ska man säga? Det såg USA:igt ut. Fråga regissören till alla teenage filmer hur han har tänkt ;-)

Budskap - 5/10 (Sno inte din brors coola bil för att åka o få ett ligg, för att din bästa kompis kan vara den rätta för dig?)

Händelser - 7/10 (Jag tänkte nog knappt på vad som hände egentligen. Jag var mer upptagen med att bli underhålld ^^)

Filmen i helhet - 8/10 (För att vara den sortens film, är jag nöjd. Och det är ju trevligt =) )



Kommentarer
Postat av: Micka

grymt budskap xD

2009-02-10 @ 00:42:25
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0