Your desperate tries will fail

Just nu sitter man bara några minuter sedan det förra inlägget, och lyssnar på Saint Deamons "My judas", fantastiskt bra heavy/power låt. Väldigt utmärkande...Enligt mig är det helt klart en milstolpe i heavy metalens historia. Hela den skivan är ju svinbra! "In shadows lost from the brave". Check it out. Helgrymt!

Jag kanske borde fördjupa lite av det jag skrev i förra inlägget... Vad gör jag här egentligen... Ja, ni har ju säkert uppfattat biten där jag inte helt och hållet valde att skapa en blogg på egen hand. Men nu när jag väl är här. JO!

Jag har ett stort intresse för film. Jag kan väl inte riktigt förklara varför egentligen. Och jag kan heller inte riktigt beskriva vad det är som lockar mig, för det kan vara så olika. Men efter att jag berättat lite mer om vad jag tycker om och inte tycker om, så kanske vi kan lyckas att lista ut det tillsammans ^^.

I min och min flickväns filmsamling här hemma, så kan man finna ganska intressanta titlar. Jag ska nog ta o skriva upp mina personliga favoriter tror jag =). Här kommer dom!

... Ser man på... Jag orkade inte skriva upp dom ^^. Men man hittar där iaf rätt mycket skräck... Roliga titlar såsom Braindead, Shaun of the dead, med många flera. Jag tar o räknar dem istället :D. BRB

typ 237. Blev det väl ungefär... Jag är ingen jättemästare på mattematik. Så det får väl duga ^^. Vi får nog ta o köpa mer film snart älskling, för jag är inte nöjd med talet :P.

Ja mycket film blir det... Spel är ju kul... Har nyligen köpt ett ps3. Helt underbart. Till den har vi dessa spel: (inte lika många som filmerna, haha)..

Condemned 2, Mirror's Edge, Burnout: Paradise, The darkness, Unreal Tournament 3 och Siren blood curse. Och fler lär det bli! :D

Musik då? Jo det lyssnar man ju på. Mycket metal blir det... Men det är bara i stort, det är väl en del annat utanför det som också går att lyssna på. Men nu ska vi ju inte vara alltför postiva ;). Mycket spelar man med.... När det går för sig. För tillfället blir det nästan bara att köra elgura unplugged för mig själv typ 10-15 om dagen :P. Annars när det går att få tid skapar jag gärna musik med polaren Anton. Kolla in vår hyperseriösa myspace vetja! www.myspace.com/abansorkester

NÄPP nu ska jag väl ta o glo vidare o lära mig den här skiten ^^ HA!

Ciu lejtörs!



Kommentarer
Postat av: micka

ja det var ett fjuttigt antal :O:O besöka mediamarkt imorn!?

2009-01-28 @ 23:48:07
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0