Scream, Bloody Murder!

Har precis tittat klart på Rambo, den där nya. Ni vet.


Vad kan man säga, jag är mycket nöjd med den. Det var ungefär vad jag hade väntat mig, möjligtvis lite bättre än så kanske. Det enda som jag inte gillade riktigt var att man känner igen lite för mycket från de tidigare filmerna. Lite nostalgi på något sätt, men vad tusan!


Jag gillar macho snubbar alltså. Kalla mördarmaskiner, det är något för mig. Ne jag tycker att Sylvester Stalone gjorde ett bra jobb med den här filmen.



Rambo   (2008 - Action)


Skådespel
- 7/10 (Sylvester är van, men de andra är jag lite mer osäker på)

Effekter - 10/10 (Blod och vapen!!!!!!!)

Handling - 4/10 (Bra, men lite väl nostalgisk ibland)

Ljud/Bild - 8/10 (Väldigt bra, som en actionfilm ska vara)

Miljö - 10/10 (Sylvester visar miljön på ett trovärdigt och mysigt sätt, hehe)

Budskap - 5/10 (Den är jättefin och så men...Man tas liksom över av allt det häftiga som händer :P)

Händelser - 3/10 (Ganska förutsägbart)

Filmen i helhet - 9/10 (Den kunde nog inte ha blivit mycket bättre, bara en poäng ^^)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0