Plåtburk i luften.

Efter att ha sett en jätte spännande trailer med zombies som hoppade och sprang var mina förväntningar inte särskillt höga. Jag och Mikaela satt på filmen på kvällen när vi egentligen inte hade mycket annat för oss ^^. Men jag blev faktiskt positivt överraskad. Filmen var rolig :D..Och Zombierna var typ lite "evil dead"-aktiga, så det gjorde inte så mycket :P. De var mer som demoner.

Det var ett tag sen jag såg en zombiefilm som jag blev rätt nöjd med. Som day of the dead från 2008, den är inte ens värd att prata om. Aja! ^^



 



Flight of the living dead: Outbreak on a plane (plane dead)  (2007 - Skräck/Komedi)

Skådespel - 3/10 (haha, en aning B kanske. Men det gjorde inte alls mycket. Det kändes så oseriöst ändå.)

Effekter - 7/10 (Helt okej alltså, helt okej)

Handling - 8/10 (Rätt bra, men ganska plant)

Ljud/Bild - 7/10 (Hyfsat ^^)

Miljö - 10/10 (Det var på ett flygplan, går det att misslyckas?)

Budskap - 2/10 (Kolla inte till bagageutrymmet?? :P)

Händelser - 6/10 (Lite halvtjatigt)

Filmen i helhet - 7/10 (Undehållande)




Kommentarer
Postat av: Anna

snygg blogg du har fixat dig!:D

2009-01-28 @ 04:27:34
Postat av: Micka

bah, det här var ingen riktig drama film. Jag vet inte var det va. Men jag föll inte för den. Ingen förklaring eller nåt. den känns ihop slängd lite som slutet på siren blood curse. xD btw, ska vi lira lite condemnd`? (stavning!?!?)



älskar dig hjärtat.

2009-01-28 @ 21:48:51
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Micka

bah, det här var ingen riktig drama film. Jag vet inte var det va. Men jag föll inte för den. Ingen förklaring eller nåt. den känns ihop slängd lite som slutet på siren blood curse. xD btw, ska vi lira lite condemnd`? (stavning!?!?)



älskar dig hjärtat.

2009-01-28 @ 21:48:52
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

jag älskar dig.

2009-05-05 @ 21:31:49
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0