Med ett stort steg...(gråt i halsen)

Tar jag nu och skriver med första officiella blogginlägg. Det innan räknas inte...

Jag känner hur jag gradvis sjunker till en botten där bara begagnad tandtråd får rum. Tillsammans med mig förstås. Jag har genomgått en fas, en fas där jag blivit tillfrågad, ibland utnyttjad...Men...ja, oftast utnyttjad...Av någon som står mig väldigt nära... Till en början var det svårt att acceptera, jag stretade liksom emot. Nu har ju lärt mig kontrollera min egen verklighet. Och här sitter jag.. Efter timmar av tjat, har jag gjort en blogg som jag garanterat kommer att få spendera många timmar vid ^^.

Lägg märke till att jag inte är särskilt seriös av mig alla gånger. Visst har min älskling frågat ihjäl mig om att jag ska skaffa blogg. Men det ska nog delvis bli kul också :P. Jag har ju åtminstone Sveriges snyggaste "header"...Ne vet ni vad? Nu ska jag aldrig kalla det för header. För alla säger ju header...Varför säger man header? Jag ska kalla det för bilden där uppe. "Bilden där uppe". Jag har Sveriges snyggaste bild där uppe. Och jag tror att jag kan ha en chans att platsa som etta där borta i Portugal med.

"Mary Ann's place" ...Är inte särskillt förtjust i den låten som dunkar sig in i skallen just nu... Men ändå lyssnar jag på den :P... Varför? Jo för att mellan 00:44 och 00:59 svänger det väldigt skönt ^^. Mums för tung musik.

Jaha... Så var ska vi börja då... Jag kan ju alltid presentera mig lite grann. Men bara ytterst lite.. Vi vill ju inte riskera att nån ska hålla på o slösa pengar på att skicka typ blommor och skit till mig ^^. Japp, så bra är jag! Ne usch :P..Nu får jag försöka vara liiiiite seriösare :).

Nicklas heter jag. Jag fyller 19 nu i mars. 10:e mer korrekt. Jag jobbar (ytterst få timmar) men jag jobbar på Bauhaus här i vårt lilla Norrköping. Blandar färg och hjälper kunder så gott jag kan med det som hålls inom färgavdelningen.

Annars bor jag med min flickvän i en etta i Haga. Och eftersom vi båda har så jätte mycket jobb, så hinner vi typ inte gör något om dagarna =). NOT! Vi är nästan jämt lediga och spelar för det mesta tv-spel eller gör något annat supernödvändigt :D. Men jag älskar mitt liv, kunde inte varit bättre. Kanske lite fler timmar på Bauhaus, men annars så ;).

Vi har tre katter som springer runt och kåtar sig. Ja förutom en av dom, för hans balls gjorde vi av med rätt tidigt. Ramses, Saga och Mortician. Is the names of the kattskrälls. =)

Här på "bloggen"..Nu tänker jag byta namn på det med. Blogg låter fult. Det får heta skrivmaskineriet. Men det lät också fult, jag vet! Jag kan försöka undvika att nämna det istället ^^. Jag ska iallafall skriva lite om vardagen... Tankar, funderingar... Livet i stort... Eller djupt :P..Det får vi se hur det blir med den saken... Lite om vad man lirat för spel, lite vad man sett för filmer...Men framförallt! (vänd blad)

Vad jag har haft på mig för outfit under dagen thihihihihihihihihi :P.. Kanske nån fin TISCHAAAAAAAA.... Eller nåt annat kul. Ne fy fan. Jeans och ful T-SHIIIIIIRT är vad som gäller. Dag ut, dag in...Gärna samma kläder i flera dagar ut och flera dagar in... Skämtåsido (det är nu ni ska skratta)...

Det här får även vara mitt desperata sätt att slösa lite tid. Det är svårt att få annat för sig i dagens läge ^^.

Nu får ni ta o ha det bra! Cya lejtörs.

Kommentarer
Postat av: Micka

haha du är så jävla skön, din tönt <3

2009-01-28 @ 22:43:00
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0