Do you have the crazy?

Den här var jätte sjuk, konstig och rolig på samma gång :P...Spännande...Ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga om denna. I början kändes den lite B...Ja den kanske inte var så jätte högbudget sen heller men :P..Det spelar liksom ingen roll. Jag har inte sett något liknande, samtidigt som storyn ändå var ganska mainstream på något sätt.


Micka somnade, så hon gillade den säkert inte då :P... Ne fan jag tyckte den var intressant ^^. Värd att se. Den kommer ha sin plats i historien.




The Signal (2007 - skräck/thriller)


Skådespel - 9/10 (Jag tyckte att dem spelade rätt bra allihop)

Effekter - 8/10 (De fick det att se snyggt ut även fast det var lite...Att man inte fick se allt ibland, antagligen budgetfråga.)

Handling - 6/10 (Inte särskillt orginellt då...Men de gjorde en häftig grej av det)

Ljud/Bild - 6/10 (Inget märkvärdigt dåligt, inget märkvärdigt jätte bra heller)

Miljö - 8/10 (Kändes verkligt i korridorerna och det där :P)

Budskap - 4/10 (Man kan...ignorera störande signaler och undvika att bli knäpp?)

Händelser - 10/10 (Det hände så jävla bra grejer hela tiden. Och hela filmen var uppbyggd på ett så sjukt bra sätt. Yeah!)

Filmen i helhet - 10/10 (Jag älskade den :P)




Kommentarer
Postat av: Lotta

"så jävla bra grejer" ... det är inte så att du har gått och blivit "galen"? :D



Håller helt klart med annars, men det får nog en 9:a av mig då jag inte är särskitl förtjust i filmer som folk kan tolka hur de vill (se diverse trådar om filmen på imdb) och så hade jag velat se lite mer blod, våld och död.



Följer både din och AMMs blogg - bra innehåll. En avsågad tumme upp.



Skriver knappast några utförliga recensioner själv, men det har blivit ett par stycken korta genom åren på min Bokhyllan-sida.



Kram

2009-02-09 @ 05:13:38
URL: http://bok.thefrojd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0