In the Name of Auebothiabaithobeuee

Be hälsed.

Ny blogg, och ändå så dålig på att blogga. De flesta av de tidigare inläggen har jag kopierat från en tidigare blogg jag hade ^^. Men åsikterna sititer kvar såklart.

Tänkte bara uppdatera era skallar lite smått. Burnout paradise spelades ju en del till ps3. Men nu har dom släppt en ny version, och där stabiliseras biljäveln efter en barrel roll. Usch vad ilsken jag blir. Hur verkligt är det egentligen? "Åhh kolla vi tjänade ju mycket på det här spelet, vi kommer på massa skräp som kanske ger oss mer pengar". Men det är väl klart, man behöver ju pengar för att "leva" i det här mystiska samhället.

Bara så ni vet...Så är Absus nya skiva "Absu" mycket bra ^^. Så kolla upp den om ni gillar progressiv och thrashig black metal, eller diggade deras tidigare album "Tara". Och så har Napalm death släppt nytt också. Fan det gick ju faktiskt att lyssna på. Jag är ingen större fan av dem... Tycker det låter jättejobbigt :P... Dåligt mixade låtar och en gris som står o försöker skälla som en hund... MEN! Det nya albumet är ganska lovande. Lite halvtjatigt på sina håll bara.


Jag o bruden kollade på Eaten Alive häromdagen. Hade för mig att jag hade sett den. Och var lite chockad när jag hittade den i 20-kronors boxen på willys :P. Så det var väl ingen tvekan om att köpa. Men så när vi började glo så visade det sig att jag inte kände igen ett skvatt ^^. Men det gjorde inte mycket, jag var tillfredsställd iaf. Gillar lite äldre vrickade filmer. Se den du med om du inte är alltför petig med åldern och hur välgjord en film är :P.

Fattade aldrig vad grejen var med den lilla tjejens farsa :P.. Han var ju heltokig. Aja...

Jobba i helgen, ska bli skönt. Synd bara att man inte jobbade lite oftare. Men men, livet är väl bara en illusion av erfarenheter, så jag får väl hänga på och se vad som händer härnäst ^^. Och tills det händer nåt, ska nog jag och min älskling spela lite mer Little Big Planet och glo på film tills ögonen ploppar ut.

Ne fan, nu får de va nog! Mer livsåskådning i nästa inlägg. Best farts!

Btw! Jag märkte precis att det finns två olika Eaten Alive. :P *Smart*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0