Legion of the Ironic Master...s

Jag trodde att jag skulle få slippa göra detta..Och jag vet att det är något man inte gör som "filmkritiker".. Jag vill inte kalla mig för det heller iofs..Jag är bara en som gillar film, och sen vill jag gärna dela med mig av det jag sett :P. Men nu har jag för första gången på ett bra tag spolat fram i en film. Den var så jäkla tråkigt ^^. Förlåt...:P


Det är så tröttsamt när det kommer liknande film på liknande film. Majoriteten av filmerna av en viss sort lyckas ändå hålla sig på något sätt särad från dom andra filmerna. Men denna :P...Den var bara dålig. Coverfield / 28 dagar senare / alla smittofilmer / panikfilmer bla bla...skit...


Jag förstår att usa redan börjat på en remake av denna film (den är spansk). Men när jag såg den amerikanska trailern, så verkar dom ju inte ha ändrat på särskillt mycket. Dom vet liksom att "ja, lägger vi in en liten amerikansk touch så kommer filmen sälja, så vi kör!". Störande störande.


Det som var bra med denna film var att...plågan var inte ens 1 timma och 30 minuter lång...Och ännu kortare för mig som spolade :P.



[Rec] (2007 - "skräck")


Skådespel - 5/10 (Det kändes så överdrivet...tråkigt..fick ingen uppfattning)

Effekter - 6/10 (Man fick ju fan knappt se något så effekterna var ju rätt sjyssta :P)

Handling - 0/10 (Jag är så trött på det)

Ljud/Bild - 0/10 (Jag sätter noll... För att jag hatar den :P)

Miljö - 0/10 (...dom är i ett hus? och?)

Budskap - 0/10 (Och inte var det underhållande heller)

Händelser - 0/10 (Hej detta är ett program som ska följa med brandmän. Oj sen hände nåt...*snark* :P...Det sämsta med filmen ändå, var att dom snodde en grej från underbara Evil dead. Radiosnackarn ...som pratar om typ...sin forskning. BAJS!)

Filmen i helhet - 1/10 (Jag vill inte se den igen, även fast jag knappt såg den.. Jag ska inte se den amerikanska :P)



Kommentarer
Postat av: micka

skit film XD

2009-01-29 @ 01:05:17
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0