Åh topsig

Började intressant men visade sitt sanna jag väldigt snart. Autopsy hade en del härliga effekter men var i stort sätt en B-film i mina ögon.

Ett gäng ungdomar (självklart)...krockar mitt ute i ingenstans och blir tagna till ett närliggande sjukhus. Där läkarna är allt annat än trevliga. Mer behöver man nog inte veta ^^.









Autopsy (2008 - skräck)


Skådespel - 3/10 (Inte speciellt trovärdigt alls.)

Effekter - 6/10 (Ändå helt okej jämfört med resten)

Handling - 2/10 (Ointressant...)

Ljud/Bild - 3/10 (Det är ju främst ljudet och bilden som avgör att en film ser B ut. Jag tyckte den såg B ut.)

Miljö - 2/10 (Jag kände inte att jag var på ett övergivet sjukhus precis.)

Budskap - 3/10 (Följ aldrig med främlingar. Även fast de åker ambulans?)

Händelser - 5/10 (Helt okej rörelse i filmen)

Filmen i helhet - 3/10 (Inget jag ser igen. Inget jag kanske borde ha sett från början heller.)



Kommentarer
Postat av: fröken elin

haha nää ishockeyn ska dö ut hade jag tänkt!



fyy den filmen ser läskig ut, tänker jag INTE se! speciellt eftersom du sågat den halvt med:P å du är ju inte så jättekräsen!

15-20 var ju inte så länge. jobbar lika länge själv imörrn å det går gaaanska fort. fastän att jag står å räknar minuter 8)



Jooodå det står gött till. tandvärk o trött men annars är det på topp vettu:D själv?

2009-05-04 @ 23:43:55
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: Cat

Hehe!! Låter ändå lite nice ju! Ska kolla upp den! ;D



Sv: Japp, det kan nog bli bra, bara jag kommer in i det! =D

Det är helt okej med mig. Borde dock sova. Börjar kl 9 imorgon. =P

Själv då vännen?? =)

2009-05-05 @ 00:26:57
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: fröken elin

neejdå:P

usch sånt klarar jag inte av, är jättelättskrämd av ljud. så "bättre" filmer använder sig inte av sånt`?

aaa men det är la gött att ha massa att göra hela tiden, inte bara stå å glo som jag får göra idag 8)



aa det ör riktigt ont, eller inte riktigt ont. det gör ont men är mest störande bara.

jahaa låter trevligt, värst va du filmtittar:P en film i veckan högst klarar jag av:P

2009-05-05 @ 11:36:44
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: Cat

Tjoooe! =)

Jodå..idag kändes det mycket bättre. Inte alls så jobbigt som det var igår. =)



Ahh...va härligt att få sova ut lite!! Vill jag med göra.. Blir sängen direkt efter Lost här idag. Blir iofs rätt sent ändå. =P



Hittar ni på ikväll då? =)

2009-05-05 @ 22:04:22
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0