Middnajt Muuvie

As the midnight movie begins, the kids heckle the old black-and-white scenes. But they are jolted when the killer butchers one of their friends...on screen! They soon realize that the killing is not a prank. They are locked inside the theatre and the killer from the movie is after them!

(Lånat av IMDB), orkar inte förklara själv haha.. Det är min bortförklaring för jag förstod faktiskt inte ritkigt vad den här filmen Midnight Movie handlade om. Fick liksom inga svar. Men det kanske inte fanns några förklaringar heller.

Jag och flickvännen placerades oss trötta efter för lite sömn i sängen och tittade. Denna gång är jag inte alls förvånad att hon somnade ^^. Kul att ha sett, men kan inte påstå att jag vill se den igen.


Midnight Movie (2008 - Skräck)


Skådespel - 5/10 (Jag fick ibland känslan att jag såg på seventh heaven. Och det gör jag aldrig.)

Effekter - 8/10 (Rätt coola effekter faktiskt. Lite blod och gore har ju ingen dött av *host*)

Handling - 3/10 (Lite kul det där med filmen osv, men det kändes ihopsmulat och rörigt)

Ljud/Bild - 6/10 (Helt okej, som det mesta nuförtiden)

Miljö - 4/10 (Jag tycker det är för lite fokus på miljö i nyare filmer.)

Budskap - 2/10 (Var inte rädd för mördaren för då vet han var ni är?)

Händelser - 2/10 (Ungefär som i Red mist. Mord på mord springa iväg från mördare, inget särskillt. Lite roligare mord dock)

Filmen i helhet -4/10 (Okej att ha sett, inget att slita röva av sig att hitta ^^)



Kommentarer
Postat av: linda

hahah okej:D

Så kan de vara. Nej jag lyssnade på youre my angel med style & någon annan ;):D

2009-02-13 @ 13:55:06
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Angelica

jo de e bara bra... sj dåå?? =) händer ikväll??

2009-02-13 @ 14:32:06
URL: http://imjustmeee.blogg.se/
Postat av: Angelica

oki oki... de e väl kul att springa med tvätt?? :P hahhaa NOT!! men de e ju nödvändigt... =) ja ska nog spela ps2... alltid lika kul med spel.. fast ja blir helt galen när de inte blir som ja vill... hahahaha... så de blir en lugn kväll hemma..=) kram

2009-02-13 @ 14:40:35
URL: http://imjustmeee.blogg.se/
Postat av: Micka

jag somnar inte varje gång :P bara när vi sett på band of brothers till5, sen upp 8 xD och på brittiska filmer.

2009-02-13 @ 15:25:15
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0